RE: Likom 17'

Autor: Janko (janko5_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 08:14:41 MET DST

Czesc
Posiadam taki monitor współpracujący z savage 4 i jest OK (za tak niska
cene).
Z drugiej strony taki sam monitor zakupilem kumplowi i u niego na ekranie
przy rozdzielczosc ponizej 1280/... widac prazki. Im jasniejszy monitor tym
sa bardziej widoczne (wspolpracuje z karta savage 3).
Jesli chodzi o odswiezanie to przy 1150/... (na takiej pracuje) mam 100 Hz,
odpalalem tez rozdzielczosc 1600/1200 i obraz byl stabilny. Ktos wczesniej
pisal o geometri fatalnie ustawionej przez producenta, ale da sie to
wyregulowac.
Mam go miesiac i jak dotad wszystko jest z nim OK.

Janko5_at_priv4.onet.pl