Re: Jaki sprzet?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 00:11:18 MET DST

Wybaczcie ale zapomnialem o dysku. Moimi faworytami sa QUANTUM oraz IBM. Mam
jeden egzemplarz tego pierwszego producenta. Jest to model CR o pojemnosci
8,4GB. Wlasciwie jest odlotowy ale ma jedna wade - wydaje z siebie dosc
wysoki ton ktory raczej denerwuje i trzeba sie do tego przyzwyczajac
(chociaz mi sie to do konca nie udalo). Moze macie jakies doswiadczenia z
IBMem a dokladnie z modelami o pojemnosci okolo 20GB z cache 2MB. Co mozecie
powiedziec o ich wydajnosci, glosnosci pracy? Czy cache jest obslugiwany
sprzetowo (a jesli tak to przez elektronike dysku czy przez BIOS) czy tez
trzeba instalowac dodatkowe drivery ktore obsluza cache?

Mysle ze to juz wszystko co mnie aktualnie dreczy.

Jeszcze raz pozdrawiam.
P.