czeste zwisy kompa

Autor: Bartek (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 21:39:13 MET DST

witam

zmienilem sprzet na asusa p3b f + celeron 466 i 128 mb ramu
winda 98 se

pozostaly sprzet:
intel 740 agp
modem zlomtrix spirit
karta sieciowa Realtec
SB 128

no i wiesza mi sie winda dosc czesto ( ogladanie filmow, zwyczajan praca,
mp3 )

wywalilem wszystko zainstalowalem od nowa i to samo
skasowalem partycje od nowa i to samo
instalowalem kolejno na kazdej z kosci ramu ( mam 2 x 64 ) - to samo

nie wiem co jest
a komp zwisa - zero niebieskich ekranow poprostu ekran staje i koniec
czasem reaguje na ctrl+alt+del a czasem tylko reset pomaga

Czy 63 stopnie dla celerona to nie za duzo?

Moze ktos moze mi jakos pomoc bo mnie juz szalg trafia.

--
Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl