Re: Pudelka na CD

Autor: Horzyskwar Bitolubowicz (nobody_at_nowhere.ned)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 16:51:22 MET DST

"(J)" wrote:

> W Makro są płytki "BASF by EMTEC - 10 pack in clip trays". Każda w
> urządzonku typu koperta - z tyłu dość sztywny plastik, z przodu
> karton. Na grzbiecie mają jeszcze dziurki pasujące do skoroszytów
>
> (J)

Bylo by super gdy by mozna bylo kupic same takie okladki.
Mam cale mnostwo CD z roznych gazet. A troszku szkoda mi to powyrzucac.

Koszt specjalizowanych rozwiazan, typu zamykane pudelka (coby sie nie
kurzylo) na te rzeczy wychodzi okolo 1zl/CD => troszke za drogo.

Ja sobie z tym poradzilem przy pomocy skroszytu A5 + plastikowe koszulki
z dziurkami.

Niestety poniewaz samo CD jest ciezsze niz papier (do przechowywania
ktorego wymyslono powyzsze) to, przy "normalnym" postawieniu skoroszytu,
troche "zjezdzaja" poszczegolne kartki. Ale gdy sie postawi grzebietem
do gory to jest OK.

W sumie to rozwiazanie zajmuje najmniej miejsca (grubosc samego CD [bez
pudelka] + 2 x folia / CD).

Z innych rozwiazan proponuje tez skladowanie CD w pudelkach po koniakach
(lub innych alkoholach - niekoniecznie markowych) (rozwiazanie
zastosowane przez kolege). Rozwiazanie jest zalecane ze wzgledu na
przyjemnosc pozbawiania zawartosci butelki z pudelka :).

Niestety drugie rozwiazanie moze byc nie w kazdym biurze mile widziane.

Wasz
Horzyskwar