Re: HD i (U)DMA pod Win95

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 16:29:36 MET DST

wykorzystanie udma zalezy od ustawien biosu/plyty glownej nie systemu a
DMA to nic nie ma
standartowe sterowniki chodza czesto lepiej od "firmowych"
po zainstalowniu firmowych (plyta abit bm6 i seagate) dysk czesto "rwie"
przy odczytach duzo danych -co szczegolnie w grach
dawalo ciekawe efekty (nie dalo sie grac w nic)
standartowe chodzily very good