Wiatraczki w ATX

Autor: Adam Kozłowski (akozlow4_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 13:32:48 MET DST

Jak to jest w płytach ATXowych z wiartaczkami? Moja płyta ma możliwość
pomiaru prędkości obracania wiatraczka i do tego trzypinowe gniazdko na
płycie. Na razie mam podłšczony wiatraczek normalnie, czyli do zasilacza
i oczywiście płyta nie mierzy jego prędkości. Czy muszę kupić jakiś
specjalny wiatraczek, żeby było możliwe mierzenie, czy wystarczy
przerobić wtyczkę wiatraczka (jak: mój ma tylko 2 kabelki)?

Dzięki & Pozdrawiam