Re: tuner Fly zwei

Autor: Marcin Patola (bobo_at_silesianet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 12:22:28 MET DST

a ja mam ten sam tuner i dziala
zarowno na 486DX4/100 mhz 32 ram win95 jak i na P166/64 ram win 95
a po wlozeniu do AMD K6-2 w ogole mi komp nie odpala... hehehe ale nie
dlatego ze cos sie dupic ale dlatego ze nie mam juz wolnych przerwan IRQ
i BIOS PNP glupieje :)
PS: ostatnio sciagnalem nowy drivery do tego tunera... ale sie
pochrzanily... to znaczy przy odpalaniu wszystko wisi
a przy starych driverach chula jak zloto :)

Pozdrawiam
TeleSfor (IRC)