Re: Jeszcze, co do płyt Via

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 11:48:59 MET DST

On Fri, 31 Mar 2000 15:49:31 GMT, circulus_at_spamhater.polbox.com
(Circulus Vitiosus ) wrote:

>Rzeczywiscie zapomnialem o Intelu ale to badziewie bylo straszne.

Pierwsze wersje P2B tez nie byly idealne - chociaz zdecydowanie lepsze
od intela

>Znajomy mial taka w optimusie, chcial wlozyc celerona - nie dalo sie.
>Zajrzal na strony Intela a tam jak gdyby nic napisane ze ta plyta nie
>obsluguje celeronow ani P2 powyzej 450 (?!?) i zeby kupil ta sama
>plyte ale w nowszej wersji.

Czyli jednak obslugiwala - tyle ze w nowszej wersji :))

>Na BX-ie przy wysokich FSB Np Anand wogole nie podaje wynikow testow
>przy 133 FSB twierdzac ze jego testowa karta graficzna (TNT2 Ultra
>Diamonda) nie dziala juz przy AGP 89 MHz

No i slusznie - wiekszosc TNT2 rzeczywiscie nie dziala przy takiej cz.
AGP. Tyle ze mozna bylo wziac karte ktora dziala ...

>No ale po twojej odpowiedzi (thx !) wiem juz ze jak bedzie trzeba to
>znajde grafike, ktora uciagnie nawet 100 MHz.

Bez problemu :)) Powiem wiecej - nawet przy 112 MHz daloby sie znalezc
taka karte :))

> Pewnie to kwestia
>konkretnego egzemplarza.

Raczej typu karty

>Zreszta moze zmienie opcje - nowy celeron 533 jesli bedzie sie dal
>@800 (a powinien) bylby naprawde niezly.

Kwestia tego jaki procent bedzie dqalo sie ustawic na taka
czestotliwosc - bo chyba nie sadzisz ze wszystkie?

> Tylko czy takowy bedzie u nas
>do zdobycia ?

A czemu mialby nie byc do zdobycia? Tyle ze raczej nie teraz

Pozdrowienia

Vindex