POMOCY! Celeron 500 i chipset VIA ApolloPro133 (jaki wplyw ma plyta na

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 08:51:40 MET DST

Ktos tu napisal, ze Celeron plus chipset VIA to kiepskie polaczenie. Czy
moze ten ktos powiedziec jaka bylaby roznica gdybym kupil cos lepszego
(ile %)?

Jak narazie jestem lekko podlamany wydajnascia mojego sprzetu
(Cel500_at_562, 256MB). Np. na 3DMark2000 w tescie Helicopter Low Detail,
wychodzi mi 25 klatek na sec, podczas gdy na stronach z benchmarkami
odnajduje wyniki 32-35 klatek i to na wolniejszych Celeronach. Wychodzi
to ok 20% szybciej niż u mnie. Czy plyta moze miec wplyw az 20% na
szybkosc komputera ? Bo jesli tak, to jeszcze mogl bym wymienic.

Lukasz

PS. Czy moze miec znaczenie, ze 3D mark wykrywa moj proc jak Cel500