Re: voodoo 3

Autor: Przemysław Sołtysiak (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 23:03:14 MET DST

Czesc wszystkim.
Do Vooodoo 3 jak i do wielu innych kart sa specjalne programiki do
podkrecania zegara i pamieci niektore karty maja taka zakladke a jezeli
twoje Voodoo 3 nie ma tego to poszukaj na stronie producenta.I jeszcze
sprawdz wersje Directx czy masz 7.0a nowe stery sa optymalizowane do nowej
wersji directx.