Meni przy bootowaniu windy

Autor: Przemysław Sołtysiak (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 23:36:03 MET DST

Czesc wszystkim!
Po zainstalowaniu pewnego progamu w Windows 98 SE ktorego juz dawno nie
uzywam pojawilo mi sie meni przy starcie systemu gdzie mam do wyboru jak ma
byc uruchomiony system dokladnie tak jak po nacisnieciu CTRL lub F8 wiem ze
chyba w Msdos.sys czy innym jest jakas linijka ktora jest odpowiedzialna za
pojawianie sie tego meni ale nie wiem dokladnie prosze o pomoc.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl