P3 Katmai 550 Mhz problemy

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 23:57:27 MET DST

Właśnie kupiłem nowego proca P3 Katmai 550 Mhz SLOT 1 na mojej "starej"
płycie Abit BE6.
Mam pytania, moze ktos miał coś podobnego:
1. Sensor temp. (przyklejony plasterkiem) podczas pracy proca w warunkach
normalnych (5.5x100 MHz FSB)
wykazuje stałą temperaturę proca 52 stopnie C. Czy to jest normalne, bo
poprzedni proc - Celeron 400- wykazywał w tych samych warunkach, na tej
samej płycie 39 stopni?
2. Procek "chwieje" się trochę (o 2-3 mm) na boki w SLOT1, bo tak go serwis
wstawił, czy to jest OK? Podkreślam, że "luz" ograniczany jest prowadnicami
konstrukcji wspornej.
3. W ofercie było "BOX", ale sprzedali mi (bo nie mieli boxa) za tę samą
cenę P3 Katmai 550 Mhz SLOT 1 OEM + wentylator z radiatorem do Pentium 2
firmy ACORP. Czy domagać się wymiany wobec powyższego na kompletny Box z
certyfikatem, czy nie ma to sensu?
Odpowiedzi b. proszę na priva.