Re: Abit BE6-II - spisek dystrybutorow?

Autor: Dentarg (dentarg666_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 23:41:39 MET DST

On Sun, 2 Apr 2000 22:13:43 +0200, "PeterPan" <peterpan_at_yoyo.pl>
wrote:

>[...]
>[...]
>
>Mozesz napisac co to jest HPT? Nie jestem ekspertem w sprawach sprzetu a
>chcialbym to wiedziec.
Kontroler UDMA66 wbudowany w plyte, jedyne problemy z ta plyta z
jakimi sie spotkalem sa z tym kontrolerem ....

>Wlasnie stoje przed problemem wyboru plyty glownej:
>ABIT czy ASUS. Teraz zastanawiam sie jeszcze nad GIGABITem poniewaz zdania
>na temat wczesniej wymienionych sa bardzo podzielone i raczej negatywne.
A i A sa IMHO najlepsze, a ktora wybierzesz to raczej kwesia gustu
;)), obie dobre. W tej chwili ja bym kupil Abita BF6, nie ma HPT, wiec
nie ma z nim problemow ;))

pzdr,
Dentarg

--