Podkrecanie Celerona 300A raz jeszcze

Autor: Johnny Bravo (bravo_at_w.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 16:38:42 MET DST

Hej!

Udalo mi sie zdobyc Celerona 300A. Chcialem go podkrecic. No niby sie
udalo. Ruszyl na 450MHz i wszystko jest OK... ale jednak raz na jakis
czas sie wiesza (niebieski ekran i najczesciej czepia sie jakiegos
VCACHE). Czy da rade cos z tym zrobic czy musze zjechac o szczebelek
nizej (czyli w przypadku mojej plyty do 333)??? :-(((

Moze nowy wiekszy radiator z dwoma wiatrakami pomoze? Co prawda
procesor mocno sie nie nagrzewa, bo wedlug termometra na plycie do 36C
(bez podkrecenia do 33-34), ale moze jednak jakas duza "turbina"
rozwiaze sprawe...

Pomożcie!!!