WD Expert - zapytanie bardzo techniczne

Autor: Hosen (hosen_at_hsn.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 15:40:14 MET DST

Witam,
 mam dysk WD Expert 9,1GB 7200, i podobo ma on zastosowaną technologię
automonitoringu rzeczy związanych z poprawną pracą, ostrzeganiem przed
zbliżającymi się niebezpieczeństwami utarty danych itp...
Monitoring ten wykonuje test wewnętrzny co 8 godzin pracy dysku - nie jest
to widoczne ani odczuwalne.
Jednak przy starcie systemu co jakiś czas pojawia mi się (jakby w miejsce
informacji: Uruchamianie systemu..., komunikat: UPDATE DMI INFORMATION.
Czy owe DMI oznacza Disk Manager Information i czy to jest właśnie wynik
tego automonitoringu?
Proszę o pomoc, najchętniej na priv.
Grzesiek

Największa Polska Baza Tapet Pulpitu