Odp: Pilne: program do modemu ASMAX

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 15:46:40 MET DST

> Czy możecie polecić jakiś programik, który by tutaj pomógł? Dzwoniliśmy do
> firmy sprzedającej Supervoice, ale niestety okazuje się, że ich program nie
> obsługuje modemów opartych na Texas Instruments :(

Fax Talk Communikator 32bit, debeściak.
jest na plytkach CD przy Zoltrixach.
jezeli program po zainstalowaniu bedzie sie burzył ze na takim modemie (asmax) sie nie uruchomi to mu nie wierz tylko daj mi znac na
priva, podesle Ci przepis jak go zmusic do pracy.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: