nagrywarka.problem - Beerman

Autor: SIRIUS (junak98_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 11:32:06 MET DST

TO TAK JAKBYS CHCIAL POWIEDZIEC: NO TAK POPSUŁO CI SIĘ TWOJE NOWE RENAULT,
ALE JAKBYS JEZDZIŁ MERCEDESEM TO BYŚ NIE MIAŁ TAKICH PROBLEMÓW, tak wiec
gosciu jak masz cos takiego głupiego do powiedzenia (...najlesze sa
Plextory...) to lepiej nic nie pisz, bo i tak nic to nie wnosi do problemu
Beerman'a.
A jeżeli tyczy sie tego problemu to jezeli masz nagrywarke na gwarancji to
oddaj ja do naprawy (niestety), a jeżeli jest po gwarancji (lepiej i
szybciej dla Ciebie) to rozkrec ja i delikatnie przeczysc laser plynem
"IZOROPANOL" - NIE INNYM!!!. Ja robilem tak juz z roznym sprzetem i zawsze w
100% dzialalo na następne 300 plytek. Tutaj pojawia sie problem kurzu ktory
osiada na optyce. Jeszcze jedno, przed wyczyszczeniem IZOPROPANOLEM mozesz
jeszcze przeczyscic laser zwyklym suchym wacikiem do uszu (zdejmujac kurz) a
jezeli to nie pomoze to psiknij na wacik IZOPROPANOL i powinno dzialac. Ale
wszystko rób umiejetnie. Wacik nie moze byc zbyt mokry bo wtedy moze sie
płyn dostać pod soczewkę - i dupa blada ->optyka do wymiany.