Odp: Export poczty z Outlook 5 do Outlook 4 ??? JAK???

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 03:33:57 MET DST

Witam!

Użytkownik Airwolf <airwolf_at_astercity.net> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych
napisał:8bvmbc$o84$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Dostaje bialej goraczki, gdy uswiadamiam sobie jak bardzo TĘPE sa programy
> microsyfu. Zainstalowalem sobie NT srv 4 i tam mam outlooka 4 i nie chce
> nowego. Nie mam pojecia jak przenies poczte z Outlooka 5, ktorego
wczesniej
> uzywalem pod W98.
> Oczywiscie w tej opornej aplikacji nie dziala export. Probowalem tez przez
> netszkape, ale ona potrafi zaimportowac poczte tylko z Outlooka 4.
> Moze da sie to jakos zrobic, przez jakis program. Pomozcie ! Please!

>Hmmm...

>Załóż jakiœ katalog na dysku.
> [...]

(ciach)

Moze sie to udac ale niestety nie musi, OE 5 zapisuje newsy w innym formacie
niz OE 4, jest inne rozszerzenie pliku. BTW, moj OE 5 nie potrafi
zaimportowac newsow nawet w swoim wlasnym formacie, import-export u mnie
nigdy nie dzialal, przeciaganie folderow nic nie daje - OE ich nie widzi...
Bekap jest niemozliwy, czyli przy np. padzie Windy wszystkie moje niusowe
foldery - jakies 100+ MB - moge spokojnie skasowac. Sqrwiele!
Polecam zapisywanie pojedynczych (waznych) niusow, to jeszcze dziala, a w
perspektywie przesiadke na cos bardziej normalnego. (Agenta)
Jezeli Koledze natomiast nie powiedzie sie sposob opisany przez mojego
Przedmowce to proponuje jeszcze doraznie zainstalowac inne "produkty"
Mikrosyfu - Outlook i/lub Exchange bo OE 5 teoretycznie moze do nich newsy
exportowac (wiec moze OE4 z kolei moze z nich importowac?? Albo Netszkapa, a
z N. do OE... ) Sam nigdy nie probowalem, moze sie uda.
Na upartego mozna tez probowac z ktoras z aplikacji Office.
Pozdr,
Piotr

--
PCys