Re: ENLIGHT

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 23:10:39 MET DST

| pare postow nizej ze 3 osoby zachwalaly obudowe 7237. ?

Jestem posiadaczem obudowy Enlight ale model jest chyba nieco inny.

| Chyba nie widzialy w
| akcji innych obudow bo

Widzialem w akcji inne obudowy. Mozliwe ze nie widzialem lepszych od tej ale
w poscie z 31.03.2000 napisalem jedynie o moich odczuciach i nie uwazam sie
za eksperta.

| Primo ta obudowa nie ma kontroli wiatrakow

Mozliwe...

| Duo jest glosna,

To chyba odczucie bardzo wzgledne. Jest to moja trzecia obudowa i jak do tej
pory - najbardziej cicha.

| nie wierzcie osobom ktore twierdza ze zasilacz jest cichy.

Skad ta zacieklosc?

| Sa klopoty z niektorymi plytami glownymi

A konkretnie? Na czym polegaja te "klopoty" i przy ktorych plytach one
wystepuja?

| Zainteresowani niech sobie sprawdza recenzje tej obudowy na ARsTechnica...

Ja juz kilka razy uwierzylem w recenzje i bardzo zle na tym wyszedlem :(.
Teraz polegam jedynie na opiniach innych ale musza to byc podobne opinie
wielu osob abym uwierzyl.

Pozdrawiam
PeterPan