Re: Odtwarzacz amigowskich modulow Protrackera

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 20:01:06 MET DST

Miroslaw Sobiesiak said:

> Czy ktoś zna może program odtwarzający moduły z Amigi?
> Proszę o podanie nazwy i ew. namiary skąd pobrać.
> Po Amidze została mi spora kolekcja oprogramowania
> i sporo modułów muzycznych. Często korzystam z WinUae
> lecz ten znakomity emulator kiepsko odtwarza dźwięk.
> Chciałbym mieć jakiś playerek, którym mógłbym posłuchać
> amigowej muzyki.

Zeby uslyszec jak najwiecej amigowskiej muzyki trzeba uzywac kilku
programow - Modplug-a i pluginow do Winampa takich jak:Oldskool mod player
(odtwarza wiele amigowskich formatow (niektore sa emulowane) np:
BP Soundmon, Cust Custom, FC - rozne odmiany Future Composera, czy MON -
Maniacs of Noise lub HIP - Hippel czy tez wreszcie SFX - SoundFX).
Jeszcze inny plugin do Winampa to tfmx plug (do odtwarzania TFMX).
Oba pluginy posiadam i moge wyslac na zyczenie.
Co zas do emulatora to o niebo lepiej muzyke emuluje Fellow od WinUAE.
Nie wiem tylko jak z uruchamianiem programow pod Fellow jednak jakosc
emulowanego dzwieku jest bardzo bliska "prawdziwej" Amigi czego nie mozna
powiedziec o bardzo kiepskim pod tym wzgledem WinUAE.
A jesli szukacie muzyczek z Amigi (w oryginalnym formacie) to polecam
strone:
http://exotica.fix.no/
Jest tam kilka(nascie) tysiecy modulow z Amigi.
Pozdrawiam
hattab_at_poczta.onet.pl