Re: Bomba wybuchla

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 19:26:13 MET DST

DrYazzgod wrote:

> Dzisiejszy The Wall Street Journal ujawnil wyniki tajnego sledztwa
> amerykanskiego urzedu skarbowego. Dziennikarze byli w posiadaniu
> informacji o toczacym sie sledztwie od okolo roku. Jednak pod
> naciskiem urzednikow utrzymywali je w tajemnicy az do zakonczenia
> postepowania. Sprawa dotyczy firmy Microsoft i jej glownego udzialowca
> Billa Gates'a. Firmie udalo sie udowodnic szereg oszustw podatkowych
> na laczna sume ok. 100 mld dolarow za ostatnie 5 lat (bez odsetek).
> Juz dzis wiadomo, ze calkowita suma zaleglych podatkow wraz z
> [...]

Bomby z pierwszego kwietnia, to bomby smieszne są nieco.
Jeżeli chodzi o dystrybucje firmy wymienionej wyżej, to w naszym kraju już od
dawna 90% jej produktów rozpowszechnianych jest po cenach nośnika na
wszystkich giełdach. Nareszcie wyprzedziliśmy w działaniach amerykańską
administrację. Polak potrafi...

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net