Re: Abit

Autor: Grzegorz Nowosielski (grzenow_at_polo.po.opole.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 18:26:45 MET DST

On Wed, 29 Mar 2000, Zbigniew Cofala wrote:

> Mam zamiar kupić płytę abita BP6 BX ATX 2*PGA370 pod dwa Celerony
> 500MHz.
[..]
> czy lepiej może kupić asusa dual i np. dwa PIII 500MHz -
> różnica w cenie jest dosyć znaczna - nie wiem jak w wydajności. Ktoś ma
> doświadczenia z płytami dwuprocesorowymi (ze wskazaniem na ABITA)?

 Witam!
 Mam mozliwosc porownania dwoch maszyn dwuprocesorowych. Jedna na Abicie
druga na Asusie.
 Jesli chodzi o wydajnosc to 2xPII400MHz na Asusie są o kilkanascie
procent wydajniejsze niz 2Celerony500MHz na Abicie. Zwiazane jest to z
tym ze Celerony chodzą na magistrali 66 a Pentiumy na 100.

 Pozdrawiam,

Grzenow