Re: Komputer zdechl?

Autor: Zombek (mateuszu_at_logonet.com.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 15:49:29 MET DST

>Wentylator zostawić na lato jak będzie upalne to jak znalazł. Ekran ciemny
jest
>bardzo zdrowy dla oczu.
>Reszte wywalić. Mówi?c językiem stomatologicznym:
>Góra, dół do wyrwania reszta do leczenia.
>Można też zanie?ć do serwisu ale ciężko na taki pomysł wpa?ć przy ciemnym
>ekranie i podejrzanej płycie...?!

Ha ha
Ale smieszne. Zerwalem boki ze smiechu.
W serwisie mi plyte wymienia, beda trzymac mi kompa przez rok i i tak nie
naprawia, a kaza sobie zaplacic. Myslalem ze moze ktos tu wie co to moze
byc, moze komus sie to przytrafilo. A ty skoro nic nie wiesz na ten temat to
sie moze nie udzielaj, ok?

Zomb