Re: Propozycja: pl.comp.pecet.nagrywarki

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 09:16:50 MET DST

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 30 Mar 2000 19:38:51 GMT, osoba podpisująca
się: ZZn <zimnyzenon_at_hotmail.com>, w artykule:
<38E3A9FD.B12C6E23_at_hotmail.com> napisała:

> -----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
> Nazwa grupy: pl.comp.pecet.nagrywarki

pl.comp.archiwizacja lub pl.comp.backup, przy czym ta pierwsza
mi się bardziej podoba, bo po polsku. Streamer to nie nagrywarka,
zaś umieszczenie tego w hierarchii 'p.c.pecet' niejako zawęża
tematykę grupy -- wiem, że inne platformy to margines liczbowy
[ale nie jakościowy!] i myślę, że grupie wyjdzie na dobre, jeżeli
będą tam dyskutować ludzie używający alf, sunów, maków i innych
rodzajów sprzętu. :-)

> Krotki opis: Archiwizacja danych na dyskach CD-ROM i tasmach.

Archiwizacja danych na wszelkiego rodzaju nośnikach.

Kto wie, jakie technologie pojawią się w ciągu najbliższych lat,
a po co temat grupy ma się ,,rozjeżdżać'' z rzeczywistością?

> Moderowana: NIE
>

> Opis: Dyskusje na temat archwiwizacji danych na dyskach CD-R, CD-RW,
> DVD-RAM, streamerach DAT i innych nosnikach, problemach sprzetowych i

s/DAT// -- streamery to nie tylko DAT. :-)

> programowych, programach do archiwizowania danych (wypalania plytek,
> tworzenia obrazu dysku).
>
> Zabronione jest wysylanie listow zawierajacych jakiekolwiek
> binaria -- programow/zdjec itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie
> zwiazane z tematem grupy. Nie jest to takze miejsce na ogloszenia
> reklamowe, nawet jesli sa zwiazane z tematem grupy.
>
> Propozycje oglasza: zimnyzenon_at_hotmail.com (Zenobiusz Zimny)

> [...]

pl.comp.os.linux -- znacznie większy ruch :-)

A poza tym za. :-)

Pozdrawiam
Orr

PS. FUT na pnn-g

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |