Odp: Wymiana AsusP3C2000+PIII+GeForce na Athlon+płyta+GeForce

Autor: yrvin (yrvin_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 01:04:49 MET DST

Mam jeszcze pytanka:
Z obecnego zestawu zostanie mi 128RAM/133Mhz.
Czy kosc z 133Mhz bedzie chodzic na plytach MSI, GIGABYTE, ASUS?
Jak zaznaczylem w topiku listu mam dosc ograniczana wiedze na temat Athlona.
Totez nie bardzo wiem na jakiej szynie max. moze chodzic wyzej wymieniony
procesr, czy poszczegolne plyty to wytrzymaja i jak jest z podkecaniem.
Rozpatruje to pod katem dlugotrwalej wspolpracy danej plyty z linia
procesorow Athlon. Czy moglibyscie mi to krociutko wyjasnic?
Prosze tez o informacje na temat plyt KX133.
Dzieki.

Nieswiadomym swojeje glupoty nie jest ten, kto takowe zadal, lecz ten, komu
wydaje sie, iz pozjadal wszystkie rozumy!-F.Kafka