Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 22:25:23 MET DST

On Fri, 31 Mar 2000 19:34:32 +0200, "Glina" <glina_at_promail.pl> wrote:

>i 3dmarka 2000

I rownie smiesznego 3dbench'a ...
Co jeden to lepszy ...

>slyszales o amidze ?

Powiedzmy ze jak mialem Amige to byles jeszcze dosc maly :)) Tyle ze
nie wiem po co przytaczasz przyklad Amigi skoro ona wlasnie opierala
sie glownie na specjalizowanych ukladach

>jest to tylko dowod na to ze oprogramowanie dziala cuda

Nie. To jest dowod na to ze specjalizowane uklady daja duzo wiecej niz
najszybszy procesor

Pozdrowienia

Vindex