Re: Wymiana AsusP3C2000+PIII+GeForce na Athlon+płyta+GeForce

Autor: Centus (centus_at_icpnet.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 19:57:45 MET DST

"file://Sulaco//" <sulaco_at_polbox.com> wrote in message

> porownywalna, czy zaryzykowac stwierdzienie?
> co rozumiesz pod pojeciem stabilnosc systemu?
> czy komp uruchamiany na 2h dziennie nazywasz stabilnym ?
> nie twierdze, ze z amd jest tragicznie ale tez nie jest cudownie.
> wszyscy wiedza jak wyglada 100% komp. (tzn sie jej brak) amd, a klient
chce
> mies zestaw pewny z ktorym nie bedzie mial problemow - zagwarantujesz mu
> z amd?
> sorry ale IMHO Athlon jest dla hobbistow ktorzy maja duuuzo czasu i
> cierpliwosci...

tutaj wacpan bzdury gadasz !!!!!!!!!!!!

pierwszy komputer kupilem kilka lat temu
byl to P100 oczywiscie INTEL
potem po kolei 120 ;133
nadeszla era MMX i szlo 166 ; 233
potem pojawily sie celerony
najpierw mialem 333A a potem przesiadka
na PII 266 potem 400
z czasem zmienilem to na PIII 450

po co to opisuje w historii procesorow
byly rozne momenty gdzie pojawialy sie rozne cuda
np. CYRIX ; AMD K6 itp..

a ja zawsze bylem wierny INTELOWI
ale do czasu

moje ostatnie PIII 450 na ABICIE BH6
zamienilem na ATHLONA 500 i MICROSTAR 6167

i powiem wam ze do tej decyzji dochodzilem przez 2 tygodnie
nie bylem pewien tego ATHLONA
ale juz po zmianie bylem MILO ZASKOCZONY
plyta i proc super stabilne

potem przesiadka na ASUS K7M i ATHLON 650
mam to do dzisiaj i jestem super zadowolony
na tym sprzecie chodzily systemy :

Windows 98
Windows 98 SE
Windows NT 4.0
Windows 2000

i to nie przez 2 godziny dziennie
komp pracuje czasami po kilkadziesiat godzin non stop
ostatnio liczy seti_at_home 24/h (od kilku dni nie jest wylaczany)
z wynkiem w granicach 6.30 do 7 godzin na 1 unit (oczywiscie te czasy wtedy
jak tylko liczy seti)

jak wiec kolega widzi AMD moze tez zrobic dobry procesor
a i dobra plyta sie znajdzie

jeszcze raz uwazam ze mowiac :

> sorry ale IMHO Athlon jest dla hobbistow ktorzy maja duuuzo czasu i
> cierpliwosci...

mowisz wacpan BZDURY !!!!

pozdrawiam

Centus