Re: RICOCH COMBO MP9060A-DP CD-RW+DVD 6/4/24/DVDx4

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 17:04:38 MET DST

Nie zawsze etykietka mowi prawde. Nie do konca jestem pewien, czy to produkt
Ricoha, ale jak jest naprawde, tego nie wiem. Pamietam jak swojego czasu
redakcja pewnego poczytnego miesiecznika przeprowadzila test napedow DVD,
m.in. Creativa i Hitachi. Otrzymaly rozne oceny, podczas gdzy tak naprawde
to ten sam naped Hitachi, tylko z inna etykietka i fakt - oprogramowaniem.
Wracajac do sprawy - do tej pory Ricoh nie dzialal w tej branzy, wiec stad
moje watpliwosci.
Tomek K.
Ps. Na swiecie jest tylko kilka fabryk notebookow, wielosc modeli zalezy
tylko od tego, kto je zamawia.
Ps2. Np. Palmtop Ericsson bodajze 218 to tak naprawde Psion 5c. Przykladow
moznaby mnozyc.

Użytkownik PeterPan <peterpan_at_yoyo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38e4bb26$1_at_news.astercity.net...
> Co myslicie o tym napedzie? Wart jest uwagi i swojej ceny? Jak wyglada
> sprawa jakosci, trwalosci w produktach firmy RICOH? Jak ma sie jakosc
RICOHa