Kopiowanie Bootsectora z bootmenu NT ?

Autor: Pawel.Krawczyk
Data: Fri 31 Mar 2000 - 14:42:08 MET DST

Witam , mam pytanie , czy jest mozliwe przekopiowanie bootsektora
ktory tworzy NT z jednego dysku na drugi ?
Mam problem zainstalowalem sobie Ntki na hdku scsi wszystko fajnie gra
tylko ze ntki zainstalowaly bootblok na hdku ide i jesli nie ma tego
hd
to sie system nie uruchamia , kurcze jak ustawie na bootowanie na scsi
to wywala ze nie moze znalesc systemu na hdku scsi.
Jesli wiec jest mozliowsc by to jakos przetransferowac i ma na to ktos
z was jakis patent to bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam

pk