multiboot, dwie windy na jednym komipie ?Jak

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 14:09:31 MET DST

Kiedyś, ze dwa lata temu miałem MasterBooter. za pomocą efdiska { swojego }
zakładał kilka partycju a potem program mrbooter w menu startowym odpalał
jedną lub drugą
Były jeszcze hasła słowem MIODY.

Chciałem go zastosować dziś, poprzednia wersja to 2.6 pobrałem z internetu
2.9
Opie wersje niechcą u mnie pracowac
Piszą mi Cannot read sector
Mam najnowsze płyty asus P3B-F i P3c-2000 na obu to samo. Cośjest nie tak,
mam mało doswiadczenia w tym wzgledzie. Proszę o pomoc.

 a.t.