Re: Detonatory vs fachmany

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 13:44:02 MET DST

> Hahaha, dobre... Tez mam v550 i rowniez instalowalem fachmany i rowniez
> mialem czarny ekran + paski po srodku czy gdzies tam... Ale to nie wina
> sterow fachmana (ktore notabene maja wiekszego kopa w 3d mark 2000 niz
> detonatory 3.53 i w dol... zapewne 3.68 rowniez osiagaja mniejsze
> rezultaty - kilka pkt). Ale smieje sie nie z tego, ze mialem podobny
> problem, a z tego, ze poradziles sobie z nim poprzez reinstalke. Hehehe...
> Czlowieku, wystarczylo zresetowac kompa, a przy starcie systemy nacisnac
F8
> [...]
> drivery itepe). Jak pewnie zauwazyles w katalogu fachamana byly inne
> katalogi i pliki, a ze v550 nie jest genialny to widocznie przy instalce
> sterow "lyknal" rowniez tamte pliki. Przenioslem te stery do innego
> katalogu - zainstalowalem - gierki fruwaly :)
>
> Co do det5.13 to sie nimi nie bawilem (u niektorych nastapil wzrost
> wydajnosc, a niektorzy musieli reinstalowac :( , ale wyszly juz poprawione
> (fixed) det3.77, ktore bedzie mozna z powrotem zainstalowac, jesli te 5.13
> by sie sypaly...
>
> Teraz czekam z niecierpliwoscia na kolejne fachmaniki :)

Nie posądzasz mnie chyba, że nie wiem co to tryb awaryjny. Próbowałem
ponownie instalować stare drivery , a nawet oryginalne - te dostarczone
razem z kartą i nic, cały czas po starcie to samo pomimo, że kazałem podczas
instalacji nadpisywać wszystkie nowe pliki starszymi.
Poza tym nie lubię się za długo p...ć z pojedyńczymi plikami. Bawi mnie to,
ale do czasu. Potrzebowałem mieć kompa sprawnego i to szybko, niestety nie
służy on tylko do grania :-(.
Za to po skasowaiu i powtórnej instalce windy poczułem ogólny wzrost
wydajności ;-))), jak to zwykle w windą bywa.
Pozdro
Mike