Obudowa

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 11:55:59 MET DST

Tyle się tutaj pisze o flakach kompa, ale co za radocha mieć rakietę (i
jeśli chodzi o szybkość i głośność) w malutkim pokoiku, gdzie trzeba
mieszkać cały czas :-(((. Dlatego pytania: jaka obudowa (chodzi mi o big
tower lub duże midi- z zasilaczem nad płytą a nie obok) jest naprawdę cicha.
Również zaiteresowany jestem stosowanymi wiatraczkami i radiatorami tudzież
innymi ulepszeniami w kierunku wyciszenia kompa
Za odpowiedzi z góry thx
Mike