Odp: czytnik CD raz jeszcze

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 11:25:48 MET DST

Użytkownik Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8e7glc.19c.jp_at_darkwood.nowhere...
> Pytałem was jaki kupić czytnik CD, aby nie mieć kłopotów z odtwarzaniem
> AUDIO. Niestety nigdzie nie widzę w cenniku napędów TEAC (a może to nie
> jest firma? albo występuje pod inną nazwą?). Co byście wybrali z:

Można kupić wczoraj kupiłem. Są w ACTION w Katowicach (w innych oddziałach
też powinni mieć) niecałe 180zł netto za x40 IDE są również SCSI x32.
Kupiłem bo wściekłem się na Creativa x52 który lekko drapniętą płytę RW
czytał z prędkością x0. TEAC czyta ją bez problemu (LG w robocie także).

Darek Bartylak