Re: Wasze typy....

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 14:12:11 MET DST

Waiting for the Cataclysm, "Vindex" <vindex_at_post.pl> wrote:
> Czesto to on chodzi na 825 :)) Przy dobrej plycie i przyzwoitych
pamieciach 733
> to regula :)))
Np. u mnie spoko biegał na fsb140...

> Dokladnie. Przydaje sie tylko jak trzeba podpiac dodatkowe urzadzenie
Przecież napisałem, że _EWENTUALNIE_! Btw - może jednak zaczniesz czytać
moje posty? Przynajmniej na pcp?

> Ty sie popatrz lepiej kto robi kosci dla Kingstone'a :))
Hie hie hie, uświadomiłeś Mazgaja Beksę (noł ofens)

?

> Wiesz ze za herezje sie pali? :)) DPTA od DJNA rozni sie glownie
transferem
> wewnetrznym
Deptak ma większy?

> Pod warunkiem ze nie potrzebuje wyj. TV
Jakieś problemy z TV-OUT?

> Nie znasz sie :)))
Help! Bo kupię Likoma i wszyscy będą szczęśliwi ;]

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-