Re: wzmacniacz sieciowy

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 15:21:45 MET DST

Tomasz Korolczuk napisał(a):

> Nie. Na BNCu sygnal przeplywa poza karta sieciowa. Mamy 10 komputerow w
> sieci i tylko ten z poczatku i z konca wywoluja sygnal. Reszta go tylko
> odbiera. Sek w tym, zeby w jednym z kompow zalozyc dwie sieciowki, ktore
> wzmacnialy by ten sygnal, i umozliwily przedluzenie sieci.
>
> Siec ma ok. 150 m. i juz zaczyna szwankowac, a chcielibysmy podpiac
> jeszcze drugie tyle :)
>
> Pozdrowienia,
>
> Tomasz Korolczuk
>
> ---
> tOmAsH-BB on IRC #amisia

dziwne miałem kiedyś sieć z kumplami o długości ponad 300 m i w momencie jak
kompy pośrodku sieci były wyłaczone to mieliśmy problemy ale wystarczyło jeden
podłšczyć i było ok
może lepszym rozwišzaniem będzie wymiana kabelka ? na jakiś o mniejszych
stratach bo 150m to nie jest duzy dystanas i powinno być wszystko ok
ewentualnie pozostaje przesiadka na skrętkie

Harpoon