Re: SDI

Autor: Wojciech Pieniążek (tracker_at_pr.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 10:04:02 MET DST

Cze
Tak sie sklada, ze mam wlasnie SDI. Jak narazie jestem zadowolony.
Oplata miesieczna 160 zl troche wysoka, instalacyjna 999 zl PRZESADA,
ale jak ktos placi rachunki tel. powyzej 300 zl/mc to i 160 zl wydaje sie
niewiele.
Jesli chodzi o polaczenia to jest OK. Mam tez ISDN i zwykly modem.
Zwykly to chyba nie musze komentowac. ISDN troche kosztuje, ale jest tez OK.
Jesli porownac SDI to:
1. dziala duzo szybciej.
2. placisz tylko abonament miesieczny i juz praktycznie niewazna jest
niewielka roznica w predkosci, bo czy za 5 minut czy za 20 tez sobie cos
zciagniesz za jedna cene.
Jesli chodzi o uwagi, to jest to nowy wymysl i np. moj kolega ma SDI na
innej centrali miejskiej... co godzine musi rozlaczac sie i laczyc ponownie,
przerywa mu polaczenie gdy ktos dzwoni do niego... u mnie tego n i e m a.
Nie wiem czy jest to spowodowane centrala, czy innymi urzadzeniami? moze
ucza sie?

Jednak warto to urzadzenie sobie sprawic jesli rechunki sa wysokie.
Przeraza tylko ta oplata instalacyjna 999 zl!!!!!!!!! (brutto), a i
adonament nie jest za niski.

Wojtek

Użytkownik [3mpi] <emperor_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38db69e7_at_news.vogel.pl...