Re: Odp: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 23:53:52 MET DST

Sten wrote:

> Asus jest gloooosny, ale co inni grupowicze powiedza jakbym zaproponowal
> Toshibe?
> --
> Sten

Toshiba,
zaskoczyl mnie kiedys ten naped (chyba x32), mialem plytke z 600 MB
plikiem danych ktorego kopiowanie na twardziela zajmuje standardowo od
20 do 40 minut (!)- na roznych niemarkowych shitach.
Zdarzylo mi sie raz trafic na klienta z Toshiba i pelne zaskoczenie:
plik skopiowany w 7 minut !
Wynika z tego, ze wlasnie ten naped doskonale sobie radzi z roznymi
formatami zapisu, taka tez opinie slyszalem od wlasciciela Toshiby.

Ps. Na moim LG (x32) skopiowanie tego pliku (zip-600MB) zajmuje prawie
40 minut (niestety).

mario.