Tania (???) drukarka.

Autor: Robert Kuczmera (robuskuc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 22:29:18 MET DST

Cze! Zakupilem tania drukarke atramentowa Canon BJC2000. Niestety okazala
sie b. droga w eksploatacji.
Wydaje mi sie, ze przy kazdym podlaczeniu do sieci - zasilam ja z tej samej
listwy co komp, a wiec przy kazdym
podaniu napiecia na kompa - uruchamia sie procedura czyszczenia glowicy
zuzywajaca mase atramentu.
W drajwerze drukarki jest polecenie czyszczenia glowicy, lecz w instrukcji
pisza aby robic to rzadko
z uwagi na duze zuzycie atramentu. A tym czasem procedura uruchamia sie
chyba sama. Swiadczy o tym
to, ze po dluzszym okresie (tydzien, dwa) bez drukowania zbiorniczek okazuje
sie pusty. Albo popieprzyli
cos konstruktorzy tego ustrojstwa, albo cos jest z nim nie tak. Czy ktos
moze wytlumaczyc mi jak to jest naprawde.

--
pozdro
Robert vel Kazio Kuczmera