MCI BXMASTER - UDMA 66

Autor: poul T (zenob_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 19:54:24 MET DST

Witam grupowiczów.
MAm mały problem z płytą główną BX MASTER, a konkretnie z twardym dyskiem (a
nawet z dwoma). Chodzi o to, że posiadam 2 HD:
1. IBM "JANUS" 9.1 Gb UDMA 66
2. Seagate "Medalist" 3,2 Gb UDMA 33
Na BXMaster znajduje się kontroler dysków UDMA66.
Problem polega na tym, że chcę aby system startował z dysku nr 1 (UDMA 66),
i tak się dzieje, do czasu, aż nie podłączę dysku nr 2, (UDMA 33) - którego
używam głównie do przenoszenia danych itp. Od tej pory za nic nie mogę
zmusić komputera do startu z pierwszego dysku. Próbowałem wszystkiego
Slave/Master, IDE 1/IDE2 , ustawienia w Biosie i nic uparcie startuje z
dysku drugiego.
Jeśli ktoś miał taki sam problem proszę o radę .
Dziękuję.
zenob_at_kki.net.pl