Re: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 17:37:49 MET DST

Genic napisał(a) w wiadomości: ...
[...]
>Uwaga 2:
>W starym kompie, którego niedawno się pozbyłem, przez 5 lat (!!!) używałem
>NECa 4x. Czytał wszystko i nigdy się nie zepsuł, a teraz wielu ludzi pisze,
>że jak napęd rok pochodzi, to jest b. dobry. To teraz taki shit robią, czy
>mnie się jakiś super egzemplarz trafił?

Potwierdzam ! Sam używam takowegoż NEC-a - pracuje _NIEZAWODNIE_, czyta
wszystko, no może z wyjątkiem płyt chodnikowych :-)))
Ja sam, gdy mam wybierać pomiędzy nowym, szybkim, tanim shitem (Samsung, LG
itp) a sprawdzonymi, powolnymi weteranami (vide NEC) wybieram to drugie.
Pozdrawiam !
Krzysztof Kucharski