Re: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Bogusław Witkowski (witold_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 15:13:02 MET DST

Hmm.. Asus faktycznie jest koszmarnie głośny. Ja mam Toshibe 32x i Pioneer
40x. Oba chodzą bez zarzutu. Ale Pioneer działa ciszej i jest dużo
ładniejszy. Jeśli chodzi o korekcje błędów to Toshibe mam już prawie rok
czasu i nie przypominam sobie bym miał jakiekolwiek problemy. Z Pioneerem
nie wiem bo mam go nie za długo ale narazie wszystko mi czytał.
Odradzam zdecydowanie Samsungi - czytają płyty albo nie zależy od widzimisie
i strasznie hałasują. LG - dość ciche ale.. z korekcją bywa różnie zależy od
modelu.
Pozdrawiam
Bogusław Witkowski