Re: Abit BE6-II i zasilacz ATX

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 12:47:50 MET DST

On Tue, 28 Mar 2000 12:56:08 +0200, "Spajder" <spajder_at_viper.pl>
wrote:

>Przyznam sie ze mialem ten sam problem na poczatku, po wylaczeniu komputer
>za cholere nie chcial wystartowac przy pomocy przycisku z przodu (co do
>obudowy to mam jakas taka badziewiasta za 130 zl), potem wymyslilem ze jak
Znaczy, że w ogóle nie reagował na przycisk z przodu, czyli
praktycznie nie dawał się włączyć bez dziwnych kombinacji z dwoma
włącznikami?
Bo miałem coś takiego 2 razy na moim abicie be6-ii. Za pierwszym razem
winny okazał się naderwany kabelek od włącznika. Za drugim, po kilku
próbach samo przeszło, ale ciągle się zastanawiam co było przyczyną?
Ach te ATXy. kiedyś to wciskało się przycisk i komp się włączał lub
wyłączał. A na początku pracy z ATX nieźle się zdziwiłem, jak winda
się zwiesiła, i chciałem wyłączyć kompa. Wcisnąłem power i .......
system się odwiesił :-)))

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl