Re: Udostepnianie polaczenia internetowego

Autor: Tomek Furtak (furtak_at_sawan.com.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 12:49:53 MET DST

Super najprosciej (bo o to pewnie chodzi) jest kiedy ma sie zainstalowany
Windows 98 Second Edition. W trakcie instalacji nalezy doinstalowac komponent
"Udostepnianie polaczenia internetowego" (na kliencie i komputerze z modemem).

Pozniej na serwerze przy pomocy prostego kreatorka udostepnic modem.

Pozdrawiam,

tfu