Panasonic KX-P6500

Autor: Mak (makkix_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 08:12:54 MET DST

Witam.
Co robię nie tak? Zainstalowałem sterowniki dostarczone z drukarką,
wybrałem - drukarka lokalna (bo w domu przecież nie mam sieci). To coś
zainstalowało mi jeszcze jakieś "GDI"; no i oczywiście na stronie testowej
mam, niespodzianka - całą, dużą, czarną plamę (tzn. cała strona czarna). To
jest te 600 dpi, czy może 1200 ja się na tym nie znam. Jak przeszedłem na
tryb PCL mam tylko 300 dpi i wszystko normalnie widać, ale (zawsze jest
jakieś ale) musiałem dać drukowanie czcionki True Type jako grafikę, bo
inaczej przy większych rozmiarach liter polskie wcinało.

Ps.
    Może macie nowsze sterowniki - najlepiej polskie

Mak