Re: Abit BE6-II do d...

Autor: Tomasz Kowalski (tomek_at_mimet.com.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 07:33:18 MET DST

Krzysztof Cieniuch wrote:

> BH6 a BE6-II to jednak dwie rozne plyty mnie chodzilo konkretnie o ten model
> nie wypowiadam sie na temat innych plyt Abita chociaz po moich klopotach
> stracilem zaufanie do tej firmy (prawdopodobnie nie slusznie:-))

Jasne, ze inne plyty. Jednakze BE6-II jest jakims nastepca BH6, a ponadto wypowiadales
sie o Abitcie w ogole.

> : W twoim wypadku mimo wszystko bylbym za wymiana obudowy (zasilacz). Sprobuj jakas
> : zupelnie inna.
>
> Przeciez pisalem ,ze probowalem na innym zasilaczu ,obudowe mam enlighta
> a wiec nie tu lezy problem.

A ja wlasnie tu upatrywalbym przyczyny. Sprobowalbys na 5 innych i pewnie na ktorejs
poszloby bez problemu. To ewidentna sprawa zasilania.

> Plyta jest sprawna a co do powyzszej opini kompletnie sie nie zgadzam
> ta BE6-II to %$%$@#*&!!! i tyle mam do powiedzenia o tej plycie:-)
> wyslalem na liste cd. tej historii wiec nie bede sie tu powtarzal.

Coz twoja opinia. Na drugi raz zycze wiecej cierpliwosci ;-). Czytalem juz, ze
zamieniles na Soyo. Tez niezla firma wiec ok.

    Najlepsze pozdrowionka

    Funky