CI-4500Uw SCSI

Autor: Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 22:21:45 MET DST

Witam wszystkich :-)

Mam smieszny problem - zginela mi instrukcja do wspomnianego w tytule
kotrolera - i moze ktos z was ma moze takowa.
producentem jest Centos (www.centos.com.tw), jest to na kosci Symbiosa 875.
Problem jest taki, ze chcialbym kupic skaner na SCSI, a ze mam juz
kontroler, chialbym podlaczyc go do istniejacej karty.
Teraz pytanie - Nagrywarke i dysk mam podpiete do wewnetrznego gniazda
Fast-scsi, mam wolne wewnetrzne i zewnetrzne wide - jak podlaczyc skaner?
Skoro nie mam instrukcji to jak standartowo jest ustawiona karta na łancuch
wewnatrz czy zewnatrz (zeby nie bylo T). Czy jest to wybierane
automatycznie - i jak terminowac wyjscie ze skanera.

Pozdrowienia dla wszystkich
Krzysztof Mazurek
kmazurek_at_waw.pdi.net

ps.
Czy ktos podaczal to takiej karty Agfe 1236s - standartowo jest podlacany do
karty Adaptec AHA 15xx kontoler na ISA - SCSI-2.