Re: Problemy z i740

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 21:37:45 MET DST

jar_kup wrote:

> to ze ciemno to normalne w open gl, do q2 trza np napisac specjalny
> config, a wogole ja uzywam sterow w wersji 3.2 bo sa wydajniejsze
> (dziwne nie) a poza tym na sterach 4.0 nie udalo mi sie odpalic zadnego
> soft dekodera DVD
> poz.

A czy ty myslisz ze jedyne w co gram to q2? I w grach niczego poza OpenGL
nie ma? W Qwaku to byl najmniejszy problem, bo wystarczylo raz tylko ustawic
gamma w config-u. Ciemno jest w KAZDEJ dopalanej gierce - obojetne czy Dir
ect3d czy OpenGL. A co do sterow to sprawdze.
Sie ma
hattab_at_poczta.onet.pl