Re: Philips 107B-10

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 11:59:37 MET DST

g0liath <g0liath_at_box43.gnet.pl> w artykule
news:8bpsq2$dvu$1_at_sunflower.man.poznan.pl pisze...
> Jesli ktos zna blizsze informacje na temat tego monitora - dane techniczne
> mam, ale chodzi mi o ocene subiektywna - to bylbym bardzo wdzieczny :)
>
> Z gory dzieki
> g0liath
>
> Odpowiedzi prosze na priv
> g0liath_at_box43.gnet.pl

Kolega siedzacy ze mna w biurze plecy w plecy ma cos
takiego na biurku. Przyznam, ze monitor jest BARDZO
przyzwoity ...

Podobnie jak w serii Brilliance, kineskop daje obraz
bardzo wyrazny i o dobrym nasyceniu kolorow.
Robocza rozdzielczosc: 1024 x 768 x 16bpp @ 100 Hz.

Dodam jeszcze, ze zajmuje bardzo malo miejsca na biurku.
Jedynym minusem dla mnie jest ksztalt kineskopu - jestem
przyzwyczajony do Trinitronow.

Pozdrawiam,

Krzycho