Odp: SyncMaster 550s

Autor: szaman (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 10:29:57 MET DST

Hi,
Jeżeli masz około 100 zł więcej do wydania to kup Samsunga 550B.
550s ma jak na mój gust trochę za niskie parametry, tzn. jeżeli będziesz
używał go tylko do gier to OK, natomiast do długiej pracy z np. bazami
danych czy arkuszem kalkulacyjnym nie za bardzo się nadaje (niskie częst.
odświeżania w rozdzielczości 800x600 i 1024x768).
Oba modele mają duże możliwości korekcji obrazu (m.inn. efekt moiry, beczka,
trapezoid itp.).Jedynie co mogę zarzucić to brak możliwości ustawienia
każdego koloru RGB osobno - można jedynie wybrać temperaturę 9300K lub
6500K.
Ogólnie: monitor jest b.dobry w swojej klasie (zarówno cenowej jak i
technologicznej - nie porównuje z trinitronami :)) Sprawdzałem monitor
testem Nokii i nie zauważyłem wykryłem żadnych błędów (np. błędu zbieżności
kolorów). Polecam.

Zbyszek
zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl
Życie jest jak wódka - trzeba umieć pić !

Użytkownik Shaman ...