Problemy ze SCSI!

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 22:41:47 MET DST

Ludziska, mam kłopot.

Jest sobie płyta główna Asus P2L-DS z wbudowanym kontrolerem AIC 7880. Do
tego podłączam Quantum Fireball Se 4,3S (ID 6); Yamachę CRW 6416 S-VK i
skaner Mustek 1200 PRO. I tu zaczynają się problemy. Skaner nie działa,
chyba, że ustawię go na ten sam numerek co nagrywarkę. Tworzy się
konflikt, skaner go "wygrywa" i skanuje poprawnie. Gdy wszystko jest
ustawione normalnie, skaner przechodzi poprawnie test, ale przy próbie
skanowania wyskakuje READ_CALIBRATION_DATA() Error...

Dawniej skaner działał na swoim własnym dostarczonym wraz z nim
kontrolerem na ISA. Ale pewnego dnia (nie było mnie przy tym, więc może
opis nie jest dokładny) nagle pojawił się konflikt tego kontrolera z
drugim (tego nie jestem pewien). Pojawił się znajomy wykrzyknik w spisie
urządzeń w Windows i tyle było skanowania. Kumpel kupił inny kabel, by
podłączyć skaner do kontrolera wbudowanego w płytę. Całkiem przypadkiem
zarówno skaner jak i nagrywarka miały ID3. No i wszystko działało, ale na
zmianę, tzn. w zależności czy skaner był włączony w trakcie bootowania.

Ludzie dlaczego to nie chce działać? Głowiłem się nad tym długo, ale
efekty bywały tylko gorsze -- zaczynał się wieszać w różnych dziwnych
momentach itp...

Dzięki za wszelką pomoc

--
Krzysztof J. Trybowski
--- trybik_at_krakow.jest.spoko.pl --- trybik_at_priv.onet.pl --- uin:4350719 ---